We komen aan het einde van het schooljaar en dan kunnen we ook weer een groot aantal geslaagden feliciteren.

Zes leerlingen hebben de branchecursus keukenassistent gedaan en hebben examen afgelegd, zijn daarvoor geslaagd alle zes met een 9! Één leerling heeft een entree horeca cursus gevolgd en heeft voor haar proeve van bekwaamheid een 8,5 gehaald is daarvoor geslaagd.

Voor de branchecursus Groen deden 4 leerlingen examen. Alle 4 deze jongens zijn met vlag en wimpel geslaagd. De examinator gaf de jongens te kennen, dat zij een uitstekende inzet hadden en een uitstekend werktempo lieten zien en dat hun gedrag goed was. Zij hebben allen hun certificaat werken in het Groen behaald.

Dit zijn natuurlijk fantastische resultaten waar wij heel trots op zijn. Wij feliciteren alle leerlingen en hun docenten met deze mooie resultaten.

Er zijn nog examens voor andere branchecursussen die nog afgenomen moeten worden. Daarvan volgt later nog bericht.