Beste ouders/ verzorgers en leerlingen van groep 8,

De open avond op De Baanbreker op 25 januari gaat helaas niet door vanwege de coronamaatregelen.

Om toch meer te weten te komen over De Baanbreker zijn er de volgende mogelijkheden:

• Een individuele belafspraak, waarin telefonisch informatie wordt gegeven over De Baanbreker en u uw vragen kunt stellen. Opgeven kan door te bellen of een mailtje te sturen naar school.
  • U kunt zich opgeven voor een rondleiding, deze zal dan worden ingepland wanneer het weer mogelijk is.
  • Leerlingen van groep 8 met het advies praktijkonderwijs die kennis willen maken met De Baanbreker, worden uitgenodigd om een open lesmiddag bij te wonen. Zij kunnen dan actief ervaren welke praktijkvakken ze krijgen op school. Leerlingen die op de Evenaar of de Wenteltrap zitten worden opgegeven via school. Andere leerlingen kunnen zich aanmelden door een mailtje te sturen naar De Baanbreker.
  • Op onze website vindt een informatiefilmpje deze kunt u bekijken om een impressie van de school te krijgen.

We zien jullie graag op onze school wanneer dat weer mag en tot die tijd hopen wij dat u ons telefonisch of per mail uw vragen stelt!