Vanaf heden zijn vanuit onze foodtruck Met Smaak en onze keuken op school ook cateringarrangementen te boeken.

Leren doe je in het echte leven! Leerlingen leren het beste in de praktijk en daarom gaan we aan de slag met een nieuw concept.
Leerlingen bereiden samen met hun docent voor u de heerlijkste hapjes en drankjes en komen deze op locatie brengen of uitserveren. Er zijn verschilende soorten arragementen te boeken, zoals het 'Zoete Lekkernijen' arrangement, het 'Luncharrangement' of verschillende borrelarrangementen. Of wat dacht u van het 'Lunchpakketje to go'.
De arrangementen zijn bjvoorbeeld te boeken voor: een feestje, een jubileum, een studiedag of een speciale lunchgelegenheid. Heeft u speciale wensn dan kunt u dat natuurlijk altijd doorgeven.

Interesse in een van onze arrangementen? Dan kunt u mailen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en dan hopen wij uw opdrachten spoedig te ontvangen!

Klik hier voor onze Met Smaak arrangementen: Arrangementen-2023.pdf
Meer informatie over de Foodtruck Met Smaak: Foodtruk Met Smaak - De Baanbreker (svp-debaanbreker.nl)