Het is hard gegaan met de aanmeldingen voor het kerstdiner deze afgelopen week. Inmiddels zijn alle plekken gereserveerd en zitten we helemaal vol!

-----------------------------
Ook dit jaar organiseert De Baanbreker weer een weergaloos kerstdiner voor u en uw familie.Dit kerstdiner vindt plaats op woensdag 19 december. Het kerstdiner wordt geheel verzorgd door onze leerlingen, die onder de vakkundige leiding van onze docent koken Dhr. J. van Willigen, een heerlijk diner zullen maken. De deuren van ons restaurant zijn vanaf 18.30 uur geopend en rond 21.30 uur wordt de avond afgesloten.

Vorige jaren was het kerstdiner een geweldig succes. Wij verwachten daarom dat er ook dit jaar grote belangstelling zal zijn voor deze bijzondere gebeurtenis. Om teleurstelling te voorkomen adviseren wij u om zo snel mogelijk in te schrijven voor dit kerstdiner. Inschrijven kan vanaf maandag 26 november tot en met donderdag 13 december 2018.

De kosten bedragen € 10,00 per persoon. Kinderen tot 10 jaar betalen € 7,00. Drankjes worden apart afgerekend.

Het menu kunt u hier downloaden en aanmelden kan via deze brief