Op onze school worden vanaf maandag 16 maart geen lessen meer gegeven. We volgen daarin het landelijke beleid.

Leerlingen van wie hun ouders in vitale processen werken (de zorg, de politie, brandweer, onderwijs), vangen wij wel op. Ouders vragen wij te mailen of te bellen naar school als zij hier gebruik van willen maken (030-6886699 en Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. ).

Onze leerlingen lopen geen stage (bij een arbeidscontract graag in overleg met de werkgever).

Elke mentor houdt contact met zijn of haar leerlingen. De leerlingen horen van hun mentor hoe zij thuis aan school kunnen werken en begeleiden hen daarbij van afstand. Leerlingen die thuis geen computer hebben, mogen dit melden bij de administratie.

Het ondersteuningsteam blijft klaarstaan voor leerlingen die behoefte hebben aan een luisterend oor of een gesprek. Neem hiervoor contact op met de zorg co√∂rdinator: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Voor vragen kunt mailen of bellen met school.

Met vriendelijke groeten, namens de schoolleiding,

Dineke van der Hulst